tänk possitivt

Jag och älskling sitter som nördar framför datorn. Jag tog tag i att fixa internet på min bärbara dator. Har inte riktigt orkat eller haft tid till att fixa det, fasten det bara tar typ 2 min. 
 
Men ni sitter vi här...
 
Denna dag eller dessa två dagar har vart jobbiga för mig. Allt har vänt som en femöring. Men det ända jag kan göra är att blocka framåt och tänka possetivt. Jag får vara glad att jag har min älskling som stöttar mig till 110 % 
 
Bortsätt från allt annat får jag köra fullt ös på Jobbet. Lägga min energi på mig själv, älskade Basse och på allt annat runt om kring mig. Får skita i det som har hänt och hoppas att det blir bra. 4 veckor går fort hoppas jag om det nu inte blir förlängt. 
 
Nej nu ska jag mysa med min älskad. Käka lite bullar som tröst och dricka vatten. Min träningsverk är ENORM idag!