sick

Syrran måste ha smittat mig med något skit. 
 
Snorig och ont i halsen och det gör bara sååå ont. Hade feber i morse men det har faktiskt släppt nu tror jag. Sitter och huttar inter mitt duntäcke i soffan ist. Satt i mig ett antal koppar tee men kan knapt äta :( 
 
Ikväll ska jag på kurs men jag vet ej en om jag kan gå. Känns jobbigt om jag ska behöva springa iväg och snyta mig och hosta mitt i kursen och så. Så jag får se hur jag gör. Känner verkligen att jag behöver bli frisk. 
 
På fredag skulle jag egentligen åkt mot Tyskland. Men eftersom basse bus har ont i sina fötter blir det inte av.
Så himla trist och surt. ist kommer jag jobba en vecka och åker jag med familj och älsklingen till gotland för att pussa massor på bebis och sen blir det en massa påskmat. Jag gillar verkligen påsken. 
 
Nej nu ska jag fortsätta läsa min bok. Fem nyanser av mörker. Sen bli det lunchtime. 
PUSS