Mössor hit och dit..

Jag har vartåt jobbet sen 12.30. Frusen, hostig och jävligt ont i halsen och kag känner mig verkligen jätte sjuk:( därför är mössan på. I vissa tillställningar tycker jag att mössa är snyggt att ha. Och jag kan till och med känna mig själv snygg i mössa. Dock är på jobbet fick jag nyss utskällning av att jag inte får ha den på. Dock orkade jag i te tjafsa imot då hon bestämmer. Men just idag när jag verkligen känner att den behövs för att jag är sjuk och för en del faktiskt är en assessoar för mig.. Men nej icke här. Ibland blir jag faktiskt lite irriterad. Men dock inte tillräckligt stark för att säga imot.. Attans,

Nej nu ska jag jobba vidare. Slutar 18 ikväll och tiden får otroligt långsamt med tanke på hur jag känner mig i kroppen :(

Krya på mig!!

Ha en bra dag!