Äntligen

Kan äntligen ligga lungt i soffan.
Helgen har så klart som alla andra helger sprungit förbi såklart. I fredags bjöd mamma och pappa på middag. Jag fick köra upp älskling till ishallen och sen till stallet för att pyssla om Basse och sen upp till ishallen för att kolla på hans match. Grymt rolig match. Losa med 12-4 .... 
 
Sen hem och älsklingen var helt slut. Så jag bäddade ner han och sen mig och vi slockande på en gång. 
 
I går morse så vaknade vi runt halv 9. Jag åt frulle och gjorde även frulle till stefan eftersom att jag älskar att hunda efter han. Käka en toast och sen gick jag till mamma och pappa för att klippa lite och satte i färg på mamma och sen klippte jag pappa. 
 
Sen åkte jag hem och jag och stefan sov en middag, Sen upp och hoppa för att fixa oss. Stefan skulle på middag med laget så jag var kvar hemma och fixade mig och käkade hos mamma och pappa. Sen kom Pillan och hämtade mig och sen hämtade vi Älsklingen och sen in till stan. Kom in till stan och hade super trevligt. tillslut satt stefan och sov vid bordet så jag bestämde mig för att be pernilla hämta oss...
Så vi var hemma vid 00.00 tiden. Jag nykter och stefan kunde inte ens gå.. HAHA 
 
Idag vaknade vi som två morgon fåglar. Myste lite i sängen och sen gick jag upp och gjorde frulle. Dock ingen mjölk eller yoguhrt hemma så det vart typ vatten med torra mackor till frukost.. Jag drog mig hem för att hämta bilen sen hämtade jag älskling och sen åkte vi till stallet och älsklingen åkte och handla sen. Jag red på Bärt och sen gick jag Basses vaniga promenad på 20 min. 
 
Så nu är vi hemma. Jag käkade en skagen macka till lunch och stefan skulle så klart käka en tunbröds rulle från fyrkanten. Han är ju dock lite bakis..