Vilken härlig dag!!

 
Sitter ute på Ballen med älsklingen och solar. Dock har stefan på sig långbyxor men bar överkropp.. 
 
Jag har bara vart hemma en stund. Kom hem från stallet runt 17.00 tiden. 
 
 
Imorse när jag vaknade runt kvart i tio tiden så kände jag mig inte så bjuåkig med tanke på att jag drack några glad igår och var till och med ute. Förvånar mig själv så  mkt hela tiden.. 
Var hemma runt 2 tiden sen. 
 
Vi gick upp och käkade frulle tillsammans innan vi började vår städdag. Allt tog en lång tid med tanke på att stefan började i fel ända. Min gulle försöker iaf. Gör ju inget om man behöver plocka fram damsugaren 5 gånger.. 
Sen drog jag igång lite bak och sen så slog tanken mig att vrf inte gå till stallet. Så jag satte på mig löpar skorna, byxorna och tröjjan och sen gav jag mig ut i solen. Riktigt skönt att vara ute och gå. tog mig 40 min att PW dit. Gick riktigt fort dit innan jag strang sista grusvägen mot stallet. Så himla stolt över mig själv. Efter stallet vart det en lite handling på Willys och sedan mot konsum för att hämta ut mitt paket från gymgrossisten.  WIII :)
 
Så nu är jag glad. Ska snart smälla i mig lite middag och sen blir det en prommis till Hultberg! Sen ska jag sova :)