mår som en död säl...

 
Ligger i sängen. Har legat här hela dagen. Klockan är redan 16.00. Vaknade typ halv 12 och drog i mig tre rostmackor och tre glas mjölk. 
 
Man mår som man förtjänar. 
 
Igår hade jag fan en av de bästa midsommarn. På morgonen vakande jag med bells i sängen i Sorunda. Vi gick upp och åt frulle sen körde Bells mig till nynäs och på vägen ner ringer jag mamma. Hon har panik i telefon och skriker att våran björk hemma har rasat den var typ 12 m hög. Den låg över vägen och hade dragit ner telefon och internet ledningen och brevlådan var det inget kvar av. Så jag kom hem till mamma i ett kaos. Det var bara att börja släpa björk då våran snälla granne kom ut med motorsågen eftersom att våran var på lagning och pappa var inte hemma då han satt på gotlands båten. Så han får en chock när han kommer hem och inser att det är kaos på gatan.. 
 
 
 
 
Jag drog ifrån kaoset till stallet. Red på Basse och det kändes konstigt. Hans hälta går som en berg och dalbana. Får se hur det är idag. 
 
Sen åkte jag hem och fixade mig innan jag drog till mamma för Sill lunch med Familjekompisarna familjen Axlund. 
Jag deckade en stund på soffan efter all god mat och den goda tårtan som Pia hade gjort. Runt 18.00 tiden fick vi inte vara kvar hemma då vi drog hem till Familjen Axlund. Dem bjöd på Grillning. En massa olika sorters kött och grill ost och massa gott!!
 
Runt 10 snåret hämtade Bells oss och åkte hem till oss där det var fullt ståhej med lekar. Vi satt och hade jätte trevligt till 1 snåret då jag och bells drog till En gammal god vän på Sandhamn. Super trevligt att träffa gamla kompisar. Sen dog vi hem, Taxi resan hem var lång och när jag klev ut taxin kunde jag inte ens gå. Stefan bar mig in i lägenheten. 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni haft en trevlig Midsommar