Måndag igen, fick verkligen inte sova

 
Ursh för sömlösa nätter. Dock har väl jag sovit bättre en min partner men att ha en stor bebis brevid sig hela natten som har klängt och bara gnällt och tyckt synd om sig själv har påverkat min sömn också så klart. 
 
Jag vaknade 06.58 och klockan skulle ringa 07.10. Jag brukar snozza typ 20 min och hade planerat det imorse eftersom att jag fått dålig sömn. Klockan ringer 07.10 och tittar på mobilen och inser att det är tre pers som skrivit till mig. Men jag skiter i det och blundar och det tar 5 min innan mobilen ringer och det är mamma. Hon har ingen stall nykel så jag måste gå ner med den men nu är mitt humör inte det bästa så jag ber henne komma upp till lägenheten. Sen somnar jag om och hör att det är någon som typ knackar lite lätt på dörren.. Jag tänkte att fan jag sover och är det mamma så får hon ju förfan plinga för att man ska vakna. Och det var mamma så jag öppnar dörren helt jävla förbanad med mitt morgon humör. Sen lägger jag mig i sängen igen och det plingar till på mobilen i facebook chatten.. Mitt huvud brinner! Då var klockan 300 sek innan mitt alarm skulle ringa för andra gången och jag slår av det på en gång och lägger mig igen. Det tar 5 min innan Stefan ringer.. Han undrade nog vrf jag va så förbannan och sur när jag svarade i mobilen. Har vart liktigt rädd när jag ryter till 07.25 på morgonen.. 
 
Morgonen var typ förstörd för min del.. 
 
Jobbet gick galant. Jag kunde äntligen känna att jag typ var lite gladare idag på jobbet. Trots nada till förändring förutom vårt lilla möte förra veckan. 
 
Stefan hämtade upp mig i Årsta, han fick ta med sig firma bilen hem så det var skönt och åka bil hem från jobbet. Jag hade färdig laxgratäng som jag gjorde igår till middag som jag bara stoppade i micron innan jag vart hämtad av Bells för att dra till gymmet. Efter 2 veckors vila från gymmet kände jag att jag ändå orkade det jag gjorde när jag gick där ifrån sist.. Kanske inte längd mässit men styrkemässit. 
 
Nu ska jag fixa och dona. 
 
Puss