Sussig

 
Gud vad trött jag är! 
 

Sitter ch väntar på att Bells ska anlända så jag kan lämna hennes saker. 
 
Dagen har rullat på. Inte suttit ner en ända sekund sen jag vaknade imorse. Fart och flängt över allt. Så nu tänker jag inte lyfta ett finger efter att jag har skrivit klart detta inlägg. 
 
Imorgon är det invägning nr.2 och även väntning och bild tagning. Jag vet själv att det har hänt massor. Men som min syster sa idag. Det har två veckor själv att se att kroppen har förändrats, det tar 8 veckor innan familj och vänner ser att det har hänt nått och det tar 10 veckor innan hela världen kan se mig som en annan person. 
 
Får se hur långt jag kommit imorgon på vågen. Eftersom att imorgon är det bara en vecka kvar tills jag ska ha nått en del av målet. Spännande!!
 
Sen sätts det igång med RIKTIG träning!!
 
 
Miss you skruttis !!