slänga mat, vilken ångest!!

 
Nyss  hemkommen efter en löpar runda på 20 min och 2,3 km, Dock väldigt mkt terräng med upp och nerförsbackar så jag är helt slut! Inte sprungit sen midsommar 2012.
 
 

När jag kom hem checkade jag in kylskåpet lite eftersom att Stefan själv också har valt att gå in på diet. Lite kul att man har en utmanare! Så tog en titt efter vad som kommer bli gammalt och vad som är gammalt. Inte så mkt faktiskt men det svider att hälla ut 2 halv fulla yougurt flaskor som bara innehåller en massa socker och skit. 
 
jobbet gick bra och jag har semester känslor på gång i min kropp. Städar och fixar och donar på jobbet. Sen ska jag bara träna gärnet på semestern innan jag åker till Gotland!!
 
Suttit och planerat mat veckan för mig. Denna vecka blir det inte så mkt mat utan tror att om en vecka kan jag nog börja äta lite annat! 
 
har checkat in lite 
 
(5 KCAL)
0,4 kolhydrater 
 
 
Shirataki nudlar, Low Cab nudlar som kan ätas till wok eller typ köttfärssås.
 
 
Mandelsmör smakade jag idag på en helt naturell riskaka! OJ VAD GOTT! 
Ska även testa hasselnötssmör, ska tydligen smaka typ nutella eller nötkräm. Perfäkt att baka med eller ha på helgen. 
 
Nej nu ska jag ta en dusch och hoppa i säng. Sova mkt är viktigt!