JAG ÄR SÄMST!

 
 
Gud vilken bad up date. 
 
 

Så blir det när man har haft prutt mycket åh göra. Jobbat natt tre nätter samt haft full rulle att försöka fixa en massa prover, paket, kläder, lappar, räkningar och sånt nu innan jag åker till Gotland imorgon. 
 
Imorgon går båten 10.55. Har morgon stallet innan det så det är upp tidigt med tuppen imorgon. 
 
Idag har det som sagt vart en sån dag då man inte ens orkar tänka. Förtärde alkohol igår det räcker med några glas för att jag ska ha huvudverken. Dock varade den bara i morse. 
 
Igår när Stefan hämtade mig på krogen så var klockan 00.30 och jag kom hem och så knäpp som jag är så börjar jag baka BRÖD? Har jag bestämt mig för något och planerat något i en vecka att jag vill ha ny bakat bröd på söndag morgon så vill jag ha det och då får man se till att baka innan. Tur att det var ett enkelt recept och att dem skulle kall jäsa i kylen under natten och när jag vakade så behövde jag bara stoppa dem i ugnen. Så Fantastiskt!!!
 
Så jag och älsklingen hade mys frulle imorse med ny bakat bröd och en massa pålägg och kaffe. MUMS! 
 
Efter det tog jag tag i mitt packande och städat lite. Eftersom att vi har sagt upp lägenheten så ska den besiktigas i veckan och jag är inte hemma så det måste ju se lite snyggt ut när dem kommer. 
 
Sen har jag vart och fart till stallet och skrivit ut en massa papper. Nästan packat klart och nu ska ska jag ta min PW/ lång prommis till stallet för att ge hästisarna mat och sen ska jag gå hem igen :)
 
 
 
Ha en bra vecka nu! Det ska jag ha!