tiden går så fort...

Livet går så fort. Under nyårsafton när jag tillbringade all tid med den familjen som betytt mest för mig slog en stor tanke i mig. Jag och Tove har vart som kusiner för varandra sen vi var ny födda och gnistan mellan oss nu är lika stark mellan oss som den var för 15 år sen när vi lekte med dockor.
 
Nu är vi så gamla att vi ska klara oss på egen hand. Tove ska snart få sin lilla bebis. Och vi själva ska se till att våra barn också ska vara som oss. Vi ska föra samma generation som våra föräldrar gjorde. Vi firade midsommar och Nyår tillsammans och bara alla grillkväller tillsammans går inte och glömma..
 
Du betyder verkligen jätte mkt för mig och jag har alltid sätt upp till dig sen jag var liten. Du har vart min stora förebild i många år. Men jag får inte glömma alla gånger vi bråkat och tjafsat och dem gånger vi vart dumma mot varandra. Men det är få gånger igemfört med hur många gånger vi skrattat tillsammans.