Söndag

Gud vilken skön dag. 
 
Morgonen började med en PW med mamma och Fanny. Vi gick med steffi ner till stationen och sen så fortsatte vi våran promenad. Mamma och syrran gick så jävla sakta och när vi kanske gott i en kvart insåg jag att jag inte ens fått upp flåset så då ökade jag min takt och sket i mamma och syrran och drog hem. Mkt skönare och ha en promenad som man känner något av!! 
 
Väl hemma sen vart en knäcke macka med gubbröra och sen en tropisk smoothie med banan, hallon, jordgubbar, blåbär, svarta druvor, papaya, mango och melon. Super gott och nyttit!! En riktigt bra start på dagen.
 
Sen har jag börjat rensa nere i min källare där jag bor. Vi har som ett förtåd eller snarare ett matrum som vi bara av någon anledning lägger det mesta. Så jag har fyllt två flytt kartonger med massa fina saker som jag hittade och sånt där bra och ha när man flyttar. Men det mesta är ju sånt jag fått i stundent present också :) 
 
Så nu ska jag föröska ta tag i mitt rum. Det ser för jävligt ut och sen blir det mot stallet för uteritt :) 
 
 
 Gårdagen var som sagt super mysig. Jag höll mig nykter och körde faktiskt. (måste tänka på formen) 
Jag Agnes och Steffi satt och myste i källaren ett tag innan vi drog till Aya med kajsa och Hanna. Super mysigt.  Man träffar ju inte dem brudarna så ofta men vi har så kul när vi ses och det är ett extra pluss. Sen kom grabbarna grus. Super trevligt. Alltid lika roligt med deras komentarer och dampande! 
 
 
Nej slut pratat för den här ggn. Ha en super bra söndag. !!