Onsdag

Och jag är så klart ledig. Klockan är halv ett typ och jag har hunnit rätt mkt faktiskt. 
Imorse skulle jag och syrran at en PW på morgonen innan frullen. Tiden var bestämt att vi skulle gå upp halv 8. Men i själva verket så vaknar jag halv 9 :S 
Dock med världens hals ont och syrran hade vaknat med magknip så vi ställde in. 
Så jag tog mig till stallet efter lite frulle och hundpromenad. Red ut med My och Berit (hästen) Riktigt skönt att få stallet och hästen färdig på morgonen. Då har man lixom hela dagen på sig att göra en massa annats skoj.
 
Så hem och få lite i magen sen duschat, städat rummet och hunden har fått sin lunch prommis. Även hunnit vart och kikat på en födelsedags present till Älsklingen som fyller år på Söndag. Men det bidde inge present. Pappa får köpa den ist. hihi
 
Så nu sitter jag här väntar på bättre tider. Ska fixa lite inför middagen. Men ska hämta syrran innan 3 och mamma klockan 3 sen ska jag vara på Puls och Träning för PT träning men min PT. Dock är jag ju sjuk så jag får inte göra övningarna i full aktivitet utan jag ska göra dem så jag vet hur man gör så jag sedan kan göra dem själv sen när jag är frisk :) 
 
Nej dax och fixa och dona :D En rolig video på det bara som ger lite inspration till träning