Onsdag

Veckorna bara rullar fram och det är bara 15 dagar kvar tills vi åker. 
 
Idag började morgonen med att jag gick upp 08.00. Slängde i mig frulle och allt det där och sen drog jag mig till stallet. Regnet stod som spö i backen. Men ut och hämta hästarna i hagen. Red Basse i 50 min i ridhuset. Börjar äntligen komma igång. Så skönt!!
 
Sen kom helena och behandlade hästen nr.1 och sen nr.2 som var basses tur. Var bättre än vad vi trodde. Så kom hem från stallet klockan 13.00. käkade en shmothie och åkte på banken och sen till gymmet. Fick bli ett lätt konditions pass på gymmet. Rätt skönt det med ibalnd. Den sista energin i kroppen kvar efter stallet. Den har man på gymmet tills man inte kan gå! 
 
Nu har jag börjat lite med middagen. Ska straxt åka ner på synundersökning och sen blir det hem. Då jag hoppas middagen är klar. Mamma ligger magsjuk, pappa ligger och snarkar i soffan med skjortan uppknäppt och syrran sitter på vardags rums golvet och glor dator.. Frisk familj (?) .. 
 
Sover nog hos min pudding ikväll! 
 
Hejdå!