Måndag

Sitter och tittar tv med syrran och pappa. Ska köra pappa till gymmet medans jag ska åka och skritta basse bus. Han lär nog ha träningsverk idag.
 
Jobbet idag och det var rena katastrofen med tågen idag. Så snälla pappa körde mig från årsta till jobbet ♥ Så jag kom i tid iaf. Hade två kunder idag och sen har det mesta bestått av städ då det blir så jävla skitit i salongen. Men det är lite det allt hänger på när man har salong. Det ska se inbjudande och snyggt och rent ut.
Sen på hemvägen fick jag göra om min resplan lite. Så fick ta bussen från gullmars ist för tåget hem. Men det gick bra och var hemma  i iprinsip samma tid som jag brukar.
 
Så nu har magen fått både middag och kaffe. Nöjd!!
 
Ikväll blir det bara lugnt. Kroppen har inte återhämtat sig än så jag hoppas på att få ta en långprommis ikväll :D
 
God natt!