Lördag

Sitter och kollar och fixar lite på datorn. Min kropp är heeelt slut! 
 
Igår var jag på gymmet på morgonen och körde axlar. Rätt skönt och vara där på morgonen.  Sen blev det hem och få lite mat i magen och sen direkt till stallet för lite träning för lilljossan. Jag var som sagt helt slut till Dressyr passet.. Men jag gjorde mitt bästa. 
 
Sen hem och hoppade i Bastun och fick värma upp kroppen rijält innan det blev till att fixa sig och dra och köpa thaimat med syrran och sen mot My för lite möte inför ungdoms klubben på NRK!
 
Sov sen hos älsklingen och kände redan då att jag hade lite ont i magen.. Sen vaknade jag 02.00 av fruktansvärda magsmärtor.. Sen en kvart senare fick jag springa upp på toa och spy. Har aldrig vart med om någon liknande förut. Så somnade till slut och vaknade utan magsmärtor. Något kändes inte bra med magen men det var bara att se gald ut få i sig frulle och sen åka till stallet för att packa ihop allt och sen mot Runsten för Terräng träning med Basse. Allt har gått bra och så. Basse var super fin. Och trodde han skulle stå imot på terräng hinderna men icke. Han var glad och pigg på terräng hinderna till och med efter 1,5 timmes galloperande. 
 
 
Nu sitter jag äntligen i soffan. Skulle slinga mammas hår. Men vi konstaterade att det var så mkt bra program på datorn att vi struntar i det och tar det i veckan. :) Så får jag vila bort träningsverken :))
 
hoppas ni haft en bra helg! :)