jippi

Helt jävla mööör i kroppen!!
Imorse gick jag upp 08.00 drack en kopp kaffe och sen gick jag en sväng med hunn. Sen hem och packa gym väskan och sen köra syrran till skolan och direkt till gymmet.
Kom till gymmet och idag var det riktigtjobbigt. Har inte vart på gymmet på över en vecka. Men det är tack över förkylningen. Men sen så tror jag att jag drog på lite för mktpå hantlarna på alla övningar men nu vet jag ju det. Ändå kul och köra nya programmet från PT. stolt över mig själv att jag nästan klarade allt fasten jag har skit dålig kondis och så just nu. Men det ska bli bättre :D
 
Kom hem och kom på att FAN jag har ju inte käkat någon frulle. Jag som aldrig brukar klara mig utan det så jag förvånade mig själv faktiskt. Så själva frullen fick bli gårdagens köttbullar.Protein och gott. Kokade ett ägg också!
 
Nu är bara frågan.. Ska jag orka ta mig till stallet nu och rida ut på Basse eller ska jag vänta ett tag så jag kan åka till stallet, hämta mamma och sen handla. ? Tror det blir en bra planering. Så kan man slappa lite i soffan nu!
 
Ha det gött