fredags sjuk

Imorse vaknade jag och hade feber.. Like suck. 
Så det var omöjligt för mig att ta mig till jobbet så vid typ halv 11 gick jag upp och kände mig bara värre. lock för öronen, snorig och jävlig bara.. Fick i mig två eller tre koppar kaffe hos pojkvännen och sen åkte jag till nynäs med hans syrras och hennes boy. 
 
La mig i soffan och dog. Fick i mig två toast och det är det jag fått i mig idag. 
har utesluit stallet idag då Basse bus får vila idag och jag har mer tänkt på att bli frisk och förebygger det. Så jävla typiskt att man ska bli frisk när man ska komma igång med träningen och så sugen på att jobba och allt det där. 
 
Har köpt presentER till älskade pojken idag också som fyller år på Söndag. Så vill verkligen bli frisk tills dess också. 
 
nej nu ska jag försöka och heva i mig nått så jag blir frisk. Sen börja med middagen! 
 
Ha en trevlig helg!