Hol box here i am .

Legat på playan hela dagen. Natten var hemsk. Saknaden hem, min bok är så äckligt spännande att jag aldrig kan släppa, grannarna är hemska. Jag här till och med när grannarna över mig kissar i toan när det lixom droppar (?) men vad gör man inte för lite paradis på dagen. Det är som en dröm att ligga här. Dock saknas bara min andra halva, älsklingen.

Igår käkade vi på en jätte fin och mysig resturang som Kjell Bergkvist har rekommenderat när han var här. Sen har jag haft så otroligt ont i magen. Typ magkatarrs liknande. Men inte så konstigt när jg lämnat över en hel lägenhet i hans händer som han ska flytta in i åt mig plus måla om. Hur kan jag ha släppt det (?) haha hoppas det är bättre än vad jag just känner! Sen när jag kommer hem så är det mycket nytt. Nytt hem, typ schema på jobbet och en massa möten ..

Nej nu ska jag fortsätta ha min semester och får ta dagarna sen när jag kommer hem.

Tur att jag har dig älskling som fixar alt till mig. En riktig hjälte man :)