Torsdag

Sitter på jobbet och jag vill inte ens lyfta blicken upp och ut över fönstret. Blää!!

Igår var det lugnt på jobbet.. Så jag var hemma som vanligt vid 6 tiden :)

I onsdags var det full rulle. Annika körde slut på mig på gymmet. Mitt nya pogram kommer döda mig :(

Efter det var jag på sjukhuset så nu ska jag göra en gastroskopi så då får vi se vad dem säger :(

Sen drog med basse till hovis.. 6 hovslagare för att komma överens om hur dem ska reglera skorna på honom. Så nu vart det ner filat i tån för att underlätta hovlederna. Sen sätter han ner trakten före tån så den är reglerad och sen sätter han ner yttre sidorna på hoven. Så det blir typ snätt i landningen.

Så från och med nu ska basses skos där och ingen annan. Han var där i somras och skoddes och sen så har Hovslagaren i stallet skott han dem sista 2-3 ggr för att underlätta att slippa åka 3 mil. Men eftersom att det blir fel när en hemma hovis gör det så betalar jag hällre det så vet jag att han slipper ha ont eller ändra sina muskler för att han blir sen i hela kroppen..

Sen vart det hoppträning för best. Super fin men väldigt osäker om vad han ska göra men det ska jag fixa :)

Idag blir det jobb och sen direkt till gymmet :) kötta!!