Lördagen är här

Sitter vid stefans dator och dagen har rullat på bra. 
 
Gick upp vid kvart i 9 tiden käkade lite frulle och sen kom mamma och hämtade mig. Åkte till stallet och red ut på Basse BUS! Verkligen BUS om han just nu.. 
 
Sen körde hon hem mig. Fick fixa med tvätten eftersom att tvättenstugan väntade 11.30. Så jag och stefan fixade med det innan vi drog en sväng på stan för att fixa mat och present till Gustav. Hittade mormor på konsum när vi handlade så vi körde hem henne till mamma och dem så jag och stefan åt en sallad hos mamma innan vi gick hem till oss för att gå till tvättis med svättis! 
 
Så nu sitter vi här. Jag ska väl sätta på mig träningkläderna snart och sen blir det fixa det sista i tvättis innan det blir gym och sen kalas och sen blir det fest hos Peggis med vännerna. Super mys. 
 
Ska väl packa ihop allt så man kan se riktigt fräch ut sen ;) 
 
 
 
 
Miss you baby. every day ♥