Söndagen

Ligger i soffan och har precis lämnat mina fina flickor vid bussen.
 
Bella och Steffi kom igår kväll. Fick hämta dom i Västerhaninge sen så åkte vi och köpte en massa mys. Lite gott och hyrde en massa film. Sen satt vi hela kvällen och kolla film. Dock såg vi 1 av tre filmer. Vi slockade som ljus på soffan efter första skräcken.
Sen vaknade vi vid halv 11 imorse. Käkade lite frukost och tog en promenad i hamnen här i Nynäshamn. Man tänker inte på att det faktiskt är rätt fint att bo här i Nynäshamn.
 
Sen åkte vi ut och fikade på Lövhagen. Jätte mysit ställe. Lite spökaktigt tycker jag själv! Sen åkte vi ut och busa lite med min cab. Bella körde en sväng och lite halv panik så där.. HAHA
 
Jag och S ska till hans farmor och farfar sen och och äte middag. Ska bli jätte trevligt. Sen om jag hinner så ska jag slinga mammas hår :)