Onsdag

God dagens. 
 
Kväll är det redan och det känns som om det redan snart är dax för jul. Morgonen började lugnt. Egentligen ringde klockan 08.00 och jag skulle till mitt jobb för att bara skriv på lite papper och sen klippa en kolega. Men så vart det inte. Så låg kvar i ca. 1 timma och då vart min mage hugrig då gick upp för lite frukost. Bacon och två kokta ägg vart det. Frukost och det här med min diet går bra. Men det är det bara tråk till lunch och middag :( Måste försöka och skärpa mig! 
 
Sen vart det mot stallet efter lite lugn oh ro med pojken min. Lämnade han vid tåget och hämta Agnes och sen åkte vi till stallet :) Tömkörde min polle och det gick verkligen jätte dåligt. Måste verkligen ta hjälp av någon!? Jag och Agnes åkte sedan på thaien och käka lite lunch. Sen vart det hem för våran del och jag har vart på det nya stället och kollat efter Basses nya stall plats ♥ Blir en förändring men det blir nog bra till slut! 
 
Sen resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt. Nu väntar jag på att min pojkvänns syrra ska komma och hämta mig så jag kan få ta mig till min pojk! 
 
Imorgon blir det ringa lite samtal och sen baka tror jag, det är ju kanelbullens dag men funderar på sånna här bullar :)