Mår så jävla illa

Huvudet dunkar och illa måendet är värre än vanligt. Det började krypa igår. Sen var det uppehåll imorse och sen kom det efter att jag lagade och bakade lunch. 
 
Gjorde LCHF Langos eftersom att jag vakande med det suget.. Såg fram imot det under hela min gym tid på gymmet och kom hem och satte igång och gjorde brödet. Såg ut som ett mästerverk och det såg verkligen gott ut. Erkänn? 
 
 
 
Men jag kan inte ens titta på bilden utan att jag känner mig spyfärdig. ALDRIG IGEN!! INTE HEMMAGJORT IAF . Det var själva LCHF brödet som förstörde allt :( 
 
Sen slocknade jag en stund på soffan och sen så var det dax för en PW med doggi doggi. Vart inte så långt som jag hade tänkt mig med tanke på att regnet bara öste ner så fort jag klev ut igenom dörren. 
Men mysit hade vi hade. 
 
Min älskade S har vart på sin första arbets dag idag, håller tummarna för att han inte fryser även fast jag nästan kan sätta 1000 spänn på att han både är trött,frussen och hungrig när han kommer hem. Jag lämngtar efter han men ändå inte ;) haha
 
Sen tog jag en kopp kaffe och då kom tanken mig att jag skulle ner till banken och shoppa kläder. Så ner på stan. Fick med mig två tröjor hem. Helt nöjd med tanke på att jag är så snål när det gäller tröjor för jag tycker det är dyrt med en tröja som kostar 250 kr.. Men mamma tvingade ner mig nu.. Man har ju inte mkt till val!
 
 
Nej nu ska jag försöka bli av med det här förbaskade illamåendet och sen bli av med huvudverken! CIAO