Måndag igen!

Måndag igen och en ny vecka. Denna vecka måste jag komma igång med träningen mer. Förra veckan när det var så mkt sjukhus vistelser så fick jag sån ångest att jag inte kunde gymma alls. Men nu är jag igång. Igår gymmade jag en stund och idag också. Fick skäll av en gubbe idag att jag tog för långa pauser (?) haha jaja kände jag vist han var 57 år och as vältränad. Men jag bara log tillbaka.
 
 
Efter gymmet idag var det bara hem och i med ett äpple i munnen och sen mot stallet. Red ut på min knas boll som fått stått inne nu i några dagar då hagen är så jävla lerig så han har fått mugg och han har aldrig annars tidigare drabbats av det!?
 
Nu ska jag ta en sväng med hunden. Måste posta lite kort som mormor bätt mig göra. Sen blir det lite fotografering och så med syrran! :)
 
 
HA det bra!