Godnatt

Ligger i sängen med min älskling. Tv går men ingen ser på tv för han ligger och spelar poker på mobilen (?)

Ikväll har jag vart så jävla rastlös! Inte kunnat sitta still för 5 öre.. Man undrar ju vad jag gör för fel.. Sån jävla energi så jag blir tokig!!

Tillslut kunde jag gå på min efterlängtade promenad med hunden och Karln! Så nu ligger vi här som två mobil nördar!!

Imorgon är det en fullspäckad dag/kväll! Morgonen börjar med lite morgon shopping! Ska baka en lchf kladdkaka tills min farmor kommer på kvällen! Så måste handla lite ingredienser till själva kakan. Sen blir det städa och plocka oordning här hemma bland all renovering. Sen blir det gymmet klockan 11.00 ! Bokat tid med min privata PT, wow! Sen blir det hem och käka lunch! Riktigt sugen på rökta räkor med aioli!! FN va sugen jag är på det men det kanske bara blir en sallad från Thorsan, mums!

Nej nu blir det sova! Puss och godnatt




Kategori: