God kväll

Sitter mätt och belåten i soffan mellan älsklingens ben. Maten idag var jävligt stark. Mamma hade hittat nått på LCHF sidan. Känns skönt nu att jag fått mamma till och också göra LCHF för då puchar man lite och man hjälps åt lixom!!
 
Idag gick jag upp klockan 8a. Käkade bacon och sen drog jag till stallet. Hämtade upp Agnes och lämnade syrran vid skolan. Sen rakade jag en ponny rackare och sen red jag Basse. Basse är verkligen fin nu och nu känner jag verkligen att det börjar släppa! SÅ KUL!
 
Sen drog jag och Agnes hem och gymmade i några timmar sen gick jag och älsklingen och åt lunch på en Resturang :)
 
Sen somnade jag en stund op Soffan innan det var dax för att klippa Katre! Idag vart jag riktigt arg på min kund. Får så många kunder som inte sköter sitt hår. Alla kommer med långt, trassligt, skadat och fult hår :( Lider verkligen med det håret :)
 
Nej nu ska jag nog ta en skön dusch. Svättas fortfarande från middagen :(