fy fan för det här....

Ligger så jävla bakis i soffan. Hade skit kul igår och sånna här sakar är så värt det!
 
Träffade alla mina vänner och många fler. Bytte ord med folk som jag kanske inte skulle ha gjort och med folk jag verkligen behövde det med.
Var hemma till 3 halv 4a. Var riktigt rund under föttera och det är så klart värt det när man inte druckit sig full sen turkiet resan. Nu blir det inge mer alkohol för min del för nu är det 110 % sattsning på träning. Ursh.. Att man kan känna sig så äcklig och ful dagen efter att man vill tillbringa hela sitt liv på gymmet härdan efter..
 

 
Idag blir det nog bara slapp. Hemma själv utan älsklingen. Han har vart så duktig och åkt in med en polare och shoppa kläder. Jag som ville med mig jag spar mig till veckan så mamma är ledig och vi ska ha lite kvalitets tid vi!!
 
 
Nej nu ska jag gå och göra nått innan jag dör!!