Söndag

Gud vad seg man blir i detta fula och tråkiga väder.
 
Vaknade runt 9 imorse och käkade frukost och drog till gymmet. Men mitt gymkort funkar inte för att dem håller på och ändrar en massa på mitt gymkort så jag för nöja mig med pw på 1,5 timma ist.
 
Så jag åkte hem och sen åkte jag till stallet och kollade på Syrran och tävlingen. Sen så åkte jag till mitt stall och red ut på Basse. Riktigt skönt och bara rida ut själv i skog och sten ch rensa tankarna. Jag har så mkt tankar som jag skulle vilja dela med mig om. Men det är som om allt bara försvinner när jag sitter vid datorn (?)
 
Nu sitter jag och inväntar att mamma ska bli klar så vi kan ta en Power Walk. Pratade med en kompis som är stor som ett hus som tävlar i boddy building och han säger att jag sk typ skita i att bränna fett på gymmet. Det ger mkt mer att gå ut och gå innan frukost eller middag med bara vatten i kroppen och så ska man gå minst 45 min för att bränna tillräckligt. Så det är det ska jag ska försöka med. Men ska jag ut och gå innan frukost måste jag gå mellan 06-07 på morgonen :(
 
Nej nu ska jag fixa en ap inför promenaden. Ha det bra!