Helgen

Länge sen jag uppdaterade men här kommer helgens uppdate. I fredags efter jobbet tog jag bilen mot stan där jag först körde till hornstull och lämnade lite saker till Steffi och sen så åkte jag och tanka bilen i västberga innan jag hämtade älsklingen i Årsta. Vi åkte mot Söder.
 
Min myspelle hade bokat bord på Jimmys steakhouse. Käkade där och myste i 2 timmar ♥
 
 
Efter det lämnade jag älsklingen på Hellströms och jag åkte mot kungholmen mot ballbreaker. Skitkul! Körde rallybil, racerbil och bowling med jobbet och den vart det inte så mkt dricka för min del eftersom att det var min tur och ställa upp som taxi, typsikt. Kom hem runt 02.30!!
 
Älsklingen hade tydligen vart hemma 4 på natten. Men jag gick upp vid 10 och åkte till stallet direkt. Red ut och myste i stallet innan jag vart på gymmet och kötta!! 
 
Kom hem och jag mamma och pappa åkte på graven för att tända ljus för morfar och resten av dem jag känner. Sen hem och käka med min morbror och kusin som kom på besök! 
 
Sen åkte jag till min älskade Madde! hämtade först upp henne och vi åkte till Sorunda för att tända ljus hos våra änglar som ligger på Sorunda kyrko gård.Sen hem för att kolla film. Tror jag var hos älsklingen halv 1.