God kväll

Sitter och planerar en massa. Hästens helger och veckor framöver. Blir några pay and jump fram över och sen ska jag även ta mig till Gotland är tanken över en helg med mamma och hennes kompis mitt i allt. 
 
Idag har dagen rullat på och fått avbokat det mesta. 
 
Gick en lång prommis med hunden på morgonen och sen vart det frukost och sen var jag på gymmet till 11.00. Var där till 12.00 Körde axlar lite armar och mage. Sen hem och handla lite lunch och sen vart det en liten paus och fika med min älskade pojkvänn som ligger i soffan hela dagarna. Han börjar bli riktigt duktigt på det. Jag får som typ panik när jag ser han bara chilla runt och jag gör en massa saker hela tiden. Sen kom mamma hem runt 15.00 tiden så jag körde älsklingen till tåget och jag åkte till stallet direkt och red ut på Basse. Riktigt skönt och bara komma ut och rensa tankarna. 
 
Sen kom jag hem runt 16.30 för att byta om lite fort och sen ta en promenad till familjen Hultberg. Fick wallenbergare och råstekt potatis med sås. Sen satte saxarna igång och jag var hemma till 19.30. Så nu sitter jag här. Precis pratat med kolegan om hur min dag imorgon kommer se ut. Kommer nästan vara helt själv i salongen imorgon med några kunder. Sen har jag en helrenovering som kommer in på EM. Så får se hur dagen blir imorgon! 
 
 
Nu blir det dusch och sömn :)