Steker riktigt rijält

Ligger i solen på terassen och solar. Har legat här i en timma MINS och ja det händer ju inte så mkt med färgen på kroppen.
Petra fixade festfrisyren på mig direkt när vi kom hem och vi var hemma runt ett tiden. Sen fixade vi hennes sturktur ritning och sen åkte hon.
Ligger och kollar lite bikinisar. Men vet inte alls vad man ska köpa. Har bara en massa gammla som man inte vill sätta på sig. Och jag kan inte köpa bikinisar som är som en tub utan band för då hänger mina tuttar ner till tjotta hejti typ.
Nej nu blir det lite sallad innan jag drar mot stallet för att terräng träna på runsten. Tävling nästa helg som kommer och det är dax att börja trimma eftersom att vi ska ända till Åkerbo. Ska bli spännande. Där var vi inte förra året :) Har även hittat en ny Dressyr tränare för mig och Basse. Står verkligen still nu tycker jag :( Kommer lixom ingen vart och jag vart inte vart ska jag börja så hoppas jag får hjälp till helgen!