9 dagar kvar

Sitter och rå pluggar körkort. Känn
s som om att jag behöver ta det nu innan studenten och hoppas på att få tid till att skriva så jag kan ta skiten.
Idag har det vart skola på förmiddagen. Fick äran att klippa min guling och det slutade med helsnagging. Sen har vi så att alla eller dom som vill får snagga sina dockor och sen skriver vi allas namn in ansiktet med en penna. Sen får man ta hem dockan :) En liten rolig ide så där!
Sen vart det lite student fix. Måste bli klar med ena vårat lakan och vi har fått så mkt skit från skolan idag att vi a förolämpar skolan och bla bla blaa. För att vi skrivit så här..
Sen vart det hemgång och direkt till sjukan efter en kopp kaffe hemma. Sen vart det hem och sen dess har jag suttit och pluggat. Har en färg och sling kund runt 6 tiden. Ska även klippa henne :) Sen blir det nog åter några prov till tror jag! Hatar Trafikverket eftersom att det inte finns några tider!!!