Våga vara speciell






Sitter i soffan som vanligt.
Har precis vart i stallet och kollat på syster en stund när hon red på Basse för Anna. Såg riktigt bra ut måste jag säga.

Har till och med fått köra bilen fram och tillbaka från stallet med pappa. Shy säg inget till min MAMMA!

Slingningen gick riktigt bra :) Vart faktiskt riktigt nöjd själv med resultatet. Nu ska jag sätta mig ner och göra lie marknadsförsning om mig själv :) Fick ju nått fint meddelande om att mina vänner har bokat resa utan mig. Not Like. Men ska försöka och spara pengar så jag kan åka med. Och den här gången vill jag kunna betala ALLT själv. Då föräldrarna mina kanske har fått stått för hälften för att vara snälla :) 

Men det står lite emot att åka med dem också för att min kompis tar studenten och har lovat att fixa hennes hår också. Dock skulle jag kunna göra det innan också. Men ändå, SVÅRT val! HJÄLP TILL!!


Nej nu vette fan vad jag ska ta och göra. Jätte sugen på att knäcka ölen som står i kylen. Bara för att! Men nja. Ska nog göra mig en frukt sallad :)