Måndag 19 Mars 2012

Shit vad veckorna går fort. Det är snart Påsk och våren har börjat viska oss i öronen. Så härligt!
Sovit super bra i natt. Har så himla svårt att somna in. Så tror jag få dra fram mina härliga sömn tabletter. Har sagt det hela veckan nu men det har lixom aldrig blivit av.
Idag börjar jag på mitt nya jobb (praktik). Super spännande och komma till en lite mer proffsigare salong och se lite mer. Eftersom att jag själv känner att jag verkligen vill bli frisör och känna att jag kan jobba på ett proffsit sätt innom mitt yrke. Proffsit menar jag inte att jag ska bli bäst i världen. Men jag vet att många frisörer är amatörer och jag vet att många frisörer är proffs. Dem gör kunder nöjda och dem har sin kund krets. Det är ett rätt gott täcken att är kunden nöjd så kommer den tillbaka till samma frisör.
Ska träffa min lärare idag också. Sen ska jag förbi skolan och sen blir det hemgång.
Har rätt mycket att städa och stå i när jag kommer hem. Eftersom att mina älskade föräldrar kommer hem idag. Och a jag lär ju vara helt slut i kroppen. Men man har ju inget val :(