Lördag

Imorse kom mamma ner och väckte mig runt kvart över sju. Fick i mig två ägg som vanligt och sen drog jag ner till stallet. Skulle klippa en liten ponny och det gick super bra.
Sen han jag kolla en sväng när mamma red på Basse på öppna passset i stallet och jag tyckte faktiskt att det gik bra över förväntan. Efter det var det basses tur att bli fin i manen så stod och fixade han ett tag också.
Sen drog vi till Grandgården och shoppade en massa annat till pollen. Basse fick ett ridtäcke som matchade det andra. Och ett knallblått regntäcke sen fick han lite mer.
Nu ligger jag i sängen. Har precis gjort klart en fotografering med syrran när hon är lejon i mitt prodjekt arbete. Nu har jag bara två modeller kvar. Så det ska börja fixas med min portfolio. Syrran har suttit och redigerat alla mina foton. 4 modeller är klara än så länge. Så det kan man ju försöka att få in så länge. :)
Mamma mycker att jag börjar bli blek så ska ner och sola idag. ska sola tre dagar i rad så jag får upp en fin grund färg. Sen räcker det med att man solar varannan eller en gång i veckan. Får ju se ur brun jag blir efter dem tre första ggr. Vill ju inte se ut som en solarium bög!
Sen ikväll blir det Middag hos päronens vänner. Nya tröjjan åker nog på. Ska föröka att lägga upp bild :)
Nej nu ska jag vänta på att mamma kommer hem så hon kan följa med och sola :)