here comes the sunshine

Gud vaknade och var jätte trött. Men när jag väl gick upp kände det som om det här är min dag!! Gud så skönt!


Idag är jag inte allas sugen på frukost och inte alls sugen på att laga nått häller. Så får se om jag får nått i magen. Igår så gjorde jag jarpar tilll middag med pappa. Och så var tanken att jag skulle få lite matlåda av det. Men NEJ, då kommer syster hem och äter upp det efter stallet. Lagomt sur är jag för det är fan inte kul att laga mat när man inte är sugen på det. Och jag är så trött på att laga matlåda nu!


Får se vad som sker på praktiken idag. Tror att den andra praktikanten ska göra en uppsättning på mig. Men skulle själv vilja testa en också :)

Sen bär det hemmåt då jag ska ner och sola och sen direkt till tandläkaren och efter det ska jag till banken och till kicks och shoppa lite :) Sen blir det sjukgymnast så hela min dag är full:)



Ni få ha en bra dag :)