12 Mars 2012

Goddagens. Måndag på nytt och känner vår känslorna innom mig! Så härligt!
Sista veckan på denna salong är jag. Sen är det dax för att flytta. Så stolt och nöjd över mig själv att jag ändå lyckades fixa praktikplats på en super bra salong. Så ska vara där e dem sista två veckorna. Sen kan jag inte avslöja mer. Det får vänta med att tala ut det i bloggen. Kanske skriver om det sen :)
Denn vecka kommer jag få agera MAMMA. Eller nja kanske mer som ensamstående. Men det kommer gå bra. Syrran är med mig och hon kommer vara med mig i ca. 60 år till :) Så det är bäst att passa på!
Idag blir det praktik och sen blir det inte så mycket mer. Laga lite middag till mig och syrran sen är det en massa som ska göra inför bloggen (hästbloggen). Det är jobbigare än vad jag trodde. Dock är vi två :)
Nej nu ska jag mysa med mormor :) Ha en bra dag :)