Jojo??

Hej!

Gotland här! 



Sitter hos ja vad ska man kalla det? Sin lilla extra familj? Men nåot i alla fall. Dem har vart dem som följt mig från att jag föddes och jag är alltid här när jag är på Gotland! Känner mig verkligen hemma när jag är här <3

Idag, Den stora dagen av dem alla. BRÖLLOP! 

Morgonen började med att jag typ förstov mig 20 min.. Slängde mig upp från sängen slängde på mig kläder och kastade mig på den blöta cykeln. Kom hit och Rullade upp Carros hår på spolar direkt och sen vart det god frulle. Sen vart det lite lugna puckar tills det såklart vart JÄTTE stressit. Lockade tovet gigantiska långa hår och sen sminakde jag carro och sen var klockan tre. Klockan 4 började vigseln i kyrkan och jag insåg att jag stod med ett jätte flottit hår, gammalt smink och gårdagens kläder,, så jag fick slänga mig i bilen hem, på med en långklänning och lite smycken och sen drog jag tillbaka. Kom hit igen och tupperade hela håret på 5 min och satte upp det. Alla stog som chockade får och skrattade..
- HÄR fixar du andras hår på någon timme och du fixar och donar men dig själv tar ju MAX en kvart. 

Jag garvade bara men så är det oftast som frisör. Man glömmer bort sig själv och man sätter andra i fukus och så får man se ful och glad ut ändå och hoppas att solen inte skiner allt för mkt! 

Sen efter kyrkan körde jag dem till fest lokalen. Jag åkte hem och käkade och städade lite här i deras hus och sen åkte jag upp på Brudvisningen klockan 9 och sen hem och fixa Toves hår som behövdes sprayas lite och sen hämta lite alkohol och sen körde jag tillbaka henne och sen hem igen och gå ut med Akilles och sen han ja inte mer än hem då jag skulle öppna första ölen. Då ringer sonen och vill hem från festen om 30 min.. så jag fick i mig lite brie ost och sen var det bara att hämta han och lämna av en annan gossen och kommer hem och ska precis igen öppna ölen... NEJ då ringer nästa.. Då har carro skadat sig lite så får se om jag behöver åka upp igen.. Jag vill lixom öppna ölen nu .. Men tror jag inte kommer så långt! 




Bloggar mer när jag kommer hem. Det händer en heldel här på ÖJN! Imorgon blir det nog en lugn dag! 

Hej så länge!