Turkiet Resan BOOOOKAD!

 
Wihhooooooooo
 
 
 
Idag har mina fina flickor bokat turkiet resan. Det blir till samma ställa där vi var sist och där dom var för bara en månad sen. Fast den här gången stannar vi två veckor! Ska bli galet kul och jag ser verkligen fram imot både värme, komma bort, nytt folk, slippa laga mat, skita i alla tankar och bara koppla av ♥
 
Det ända negativa är att det typ är att jag är 10 lax fattigare!
 
 
Men men.. Sjuklingen här och har precis lagt mig i sängen för att koppla av lite. Ska hoppa i duschen och så sen innan jag somnar men kände att stallet och springa runt och jaga Basse för att han totalt vägrar att pringa när man logerar han.. Kunde ju lika gärna ridigt för hade ju inte spelat någon roll, blev lika slut i kroppen ändå :(
 
 
Bjuder på en massa Turkiet bilder bara för att jag tycker det passar bra in idag :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det lite stetching och dusch :)