Time

Gud vad dagen har gått fort idag :)
 
Morgonen började med att pappa väckte mig 10 över 8a. Åt frukost och sen vart det mot stallet. Han fixa försäkring på bilen innan vi drog ner och han till och med att fula till bilen lite..
 
Stallet och till ATG kliniken och sen vart det hämta en stor balk i tungelsta och sen slocknade jag på en gång i bilen. Kom till stallet och basse fick lunch och jag åkte hem för att själv få lunch.
 
Sen fick jag ett sms av min arbets kolega på mitt jobb som skriver att jag ska jobba nu tisdag och Onsdag :/ Lite smått irriterad att man inte får reda på det men skönt att ha lite jobb mitt i semester veckan!
 
Så fick åka till jobbet och kolla upp mitt jobb schema och sen vart det mot stallet för att rida på Basse. Vart en lång tur idag med både klätting och sen träning!
 
Hämtade ut mitt paket på Nelly och bara hälften av kläderna var snygga och hela.. Men Men vad gör man skicka till baka direkt!
 
Nej nu ska jag hoppa i duschen! Ha det bra!