summer of 2012

Känner verkligen att det är sommar nu. Bromsarna snurrar runt hästen och man behöver inte alls vara rädd att man kommer frysa ute!
 
 
Glömde skriva lite om helgen igår.
I Fredags så var det jobb för min del till typ 1 halv 2 då jag åkte hem från salongen. Sen vart det handla lite och sen så drog jag till Rebecka för grillning med hästflickorna. Alltid lika roligt och trevligt har vi. Runt kvart över 9 kom Steffie till Nynäs :D Mötte upp henne vid tåget sen satt vi hos Rebecka lite och ndrack tills vi inte fick sitta kvar längre för grabbarna. Dem höll på och tjata gärnet att vi skulle komma så det var bara att röra på sig!
 
Kom till Grabbarna och han typ dricka en öl innan det var dax att röra sig mot Aya! Kom till Aya och träffade en massa folk. Fick höra en heldel skojj, Lite skrattretande att man har en kompis som är så rolig!!
 
Vi gick efter stängning mot grabbarna igen. Dem styrde efterfest. Så vi drog dit och hade skojj. Dans, spill på vit vägg och både jag coh steffi lyckades hamna i tjaffs! Vi är bra tjejor!! Bara att RAGGA GRABBAR!
 
 
David Dansar en trudelutt
 
 
 
Han sova 4 timmar den natten innan det var dax för jobb kl,11.00! Var skit segt på jobbet men jag klarade det ändå till 15.00. Sen kom jag hem och han inte göra så mkt tills det var dax att fixa sig för Sommarfest hos föräldrar kompisar. Jag var Bakis när jag kom dit och fick en välkoms drink som jag trodde var alkoholfri. MEN NEJ, Det tog typ en 15 min innan jag var tillbaka på banan och bakisen var borta! Satt där hos kompisarna och hade trevligt innan jag drog till Jonah runt halv 1 på natten! Hade trevligt där som fan med så var inte hemma förens vid 4a när det var fint och ljust ute! :D Vilken jävla helg jag har haft! :D