Skön lugn förmiddag

-klockan är si så där mkt nu när jag brukar sitta och äta frukost eller ligger i sängen och drar mig.. Men inte idag.
Gick upp 06.00 idag och tog ett glas vatten och somnade  sedan på soffan i typ 20 min.
 
Sen var det dax för att åka mot stallet. Tog med mig hunden. Tog in hästarna och dem fick mat. Och Basse fick motionera samtidigt som hunden fick sin morgon promenad. Rätt mysigt och skönt att man kan rasta två stycken samtidigt. Basse fick bara skrittas idag men så klart jobba en massa i skritt. Det är sjukt svårt och skritte tycker jag. Att ha koll på alla benen. Och att man har kontrollen.
 
 
Nu ligger jag som sagt i soffan och väntar på bättre tider. Nä nästan, ska börja riva badrummet nu och sen har jag en färg och klippkund klockan 13 sen blir det jobb mellan 16-20 .. Full dag :)
 
Känner mig så oerhört vyxen nu!! hahahaha