Hemma efter lite semester

Sitter i soffan och kan äntligen pusta ut känns det som.
 
Eftersom att jag kom så sent i säg i morse är jag inte så jätte pigg men det har funkat. Imorse när jag kom upp så fanns det ju knapt frukost hemma. Så fick två ägg och pina i mig en sur yogurt! HÄRLIGT!
 
Sen åkte Fanny och Emma till stallet och alla andra drog hem. Sen var jag här hemma och bara tog det lugnt. Men hinner inte mer än blunda i sängen innan mammas kompis Anki ringer från stallet och frågar om jag kan ställa upp och rida hem en häst från stallet. Så hade inget val så fick hoppa in i bilen och gasa till stallet. Sen var vi inte i stallet förens runt 5 tiden så då han jag inte mer än bara borsta och fixa Basse så drog han och jag ut en en tur i skogen och avlsutade på banan. Sen hade jag och  syrran kvälls stallet sen bar det mot affären för att köpa frukost till morgon dagen. :)
 
 
Nej nu ska jag hjälpa syrran att kolla resor till hösten så får vi se vad vi hittar. :) Kommer lite mer om min fantastiska lilla semester och så den :)