fml- just nu iaf

 
Ligger i soffan och väntar på att klcokan ska bli typ 16.00. Då slutar mamma och hon kan roa sjuka mig.
 
Syrran var ju så otahjt med mig och drog till Nicksta och sola och bada med hennes kompisar. Hade ju följt med om man ine var igenom förkyld lixom!! Nog bättre att var hemma och försöka blir frisk så man kan jobba imorgon!
 
Jag och syrran har till och med städat pappas Bil idag, både in´vändigt och utvändigt. Vi gjorde det för att vara snälla och för att det ser ut och ett helvete. Vi åker nämligen till det södra breddgraderna på Tisdag :) Jag och syrran har till och med förberätt en överaskning till mamma och pappa innan vi åker ner mot Falkenberg där det blir Ullared och Teater. Sen blir det mot malmö och Falsterbo där vi bor lite mer lyx, Hotell och blir nog en del shopping där med!
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu sitter jag för tillfället och letar efter en massa mums till min bil :) Det kliar sååå mkt i mina fingrar så jag håller på och döör!
 
Har bland annat hitta det här
 
 
Rosa bilmattor, Wiiiho
 
Dock är jag sån som inte tänker överdriva med saker och ting.. Som rosa rattmuff, VAD FAN ÄR DET (?)