motiverad som FAN

Dagen har rullat på trots allt bråk här hemma idag.. Det har typ vart krig mellan mig mamma och syrran. Men det börjar väl ordna upp sig lite nu.. Det kan inte alltid vara bra!

För det mesta idag har jag suttit och pluggat en massa körkort. Fick någon kick idag då jag kände för att plugga som fan. Skulle ju ha min uppkörning och skrivandet där under jul då jag drog till Gotland så fick ju boka av det och nu har jag inte tagit mig i kragen. Så ska nog boka imorgon. Har även övnings kört med pappa idag till segersäng och tillbaka. Han skulle kolla någo jobbgrej så jag passar på att leka taxichaffis ;)





Har även samlat in en massa vuxen poäng idag. Har fixat och donat med en massa papper som man får varje år som ska in i pärmar. Dock sätter jag in allt när jag får skit. Som min försäkring och massa bank papper. Men nu har jag vart så klantig att jag satt in alla 2011 papper in 2009/2010 pärmen.. INTE SMART. Så fick sitta och plocka allt till 2011 pärmen och en ny pärm har man fixat till 2012. Lär bli mycket bank papper...


Igår ikväll satt jag även och gjorde en lista över mitt liv. Hur jag skulle lägga upp det.

ungefär så här såg den ut.

k
örkort/ polisgrej (dock kan polis grejen ta längre tid så körkortet ska snart vara klart)

jobb ()

Bra betyg i skolan (inte ett ända IG, dock har jag inte det men det ska se fint ut på pappret)

Ta studenten!!!



Nej nu slut på det roliga. Nu ska jag städa iårdning på mitt rum, fixa och prata med syrräään!


PUSS och godnatt