Lördag/Söndag

Hej alla läsare. Ni blir ju bara fler och fler och det är lika roligt varje gång. Men vart är alla komentarer?


Sitter och ska snart klä på mig gym kläder och gå ner till gymmet.

Igår var jag med min Älskade Madde. Vi satt och drack lite vin och käka nötter och popcorn. Sen vid 12 tiden fick vi för oss att dra ut så vi gick en sväng. Sen kom Martin och hämtade henne runt 01.00 tiden. Var super trött eftersom att jag knapt sovit nått den här veckan.

Imorse sov jag rätt längre. Gick upp runt halv 11 tiden. Käka en frulle på ett ägg, två knäckemackor och en liten Actimell. Bra Frulle med andra ord. Sen käka jag och pappa Korv soppa till Lunch. Nyttig och god. Avslutade soppan med en banan.

Sen åkte jag och pappa till våran terräng bana. Försökte få en inblick på hur vi ska lägga upp banan för i år och hur vi ska göra och så. Rätt kul och se hur man "vill" ha det och den får man se hur det blir :)


Nej nu ska jag byta om.