God natt - måndag tomorrow!

Har lagt mig precis i sängen. Blundade när jag kom in i mitt rum. Det ser för JÄVLIGT ut. Man kan undra vad jag och Madde gjorde igår och vad jag gjort idag med tanke på att jag knapt kommer in i mitt rum..

Får ta och städa imorgon ist.. Skulle gjort det nu ikväll efter Hamilton. Men gav mig ut på en promenad för att rensa en massa tankar. Jag vet seriöst inte vad jag ska göra med mitt liv. Jag brinner så mycket för hästen och jag skulle kunna göra allt för att göra så att tiden skulle kunna räcka längre. Vill så mycket mer, kunna umgås med vänner, träna, vara kär och leva livet. Men man är inte mer än människa och man kan inte göra allt. Men jag känner att det var så länge sen jag hade sånt flyt i mitt liv och att vara lyckig. Lycklig tillsammans med någon var så himla längesen så jag har till och med glömt bort hur de är.. Tragiskt men sant!


Nej gud vad jag babblar. Men kände att jag behövde få ut det och just nu finns det ingen jag kan prata med. Deppig mer än vanligt, Kan du bara inte komma tillbaka(?) 


God natt