Glad över min dag

Ibland glömmer jag verkligen att tänka efter hur bra jag har det. Lisa och jag låg i morse och filusufera om våra föräldrar. Det var riktigt mysigt att ligga och prata med henne om allt. Bara ligga och ta det lugnt. Ingen stress någon stans.


Som sagt går kvällen var fantastisk. Vi gick till Hellströms runt 7 då vi skulle möta alla andra där halv 8. Lisa viste inte om att vi skulle träffa halva klassen. Så vi gick dit, tände en cigg för att fördröjja tiden för dem andra hade inte kommit... Sen tog ju den slut o ingen i klassen hade kommit än, så jag lossades panik leta efter mitt leg som låg i fickan.. haha till slut hittade jag det, bara för att fördröja tiden. Men ingen i klassen hade dykt upp. Så vi gick in där Michell och Camila satt. Så kul att vi var tvungna och leka förvånade över att dem satt där. Men sen kom hela gänget och Lisa fattade inget. Så vi sa det till Lisa och till Lina som kom med vännerna att det här är planerat. Så vi satt där till kl.10 då det var dax att gå vidare då vi hade bokat bord på casianas. En klass kompis känner än där så vi fick allt för halva priset och sen gratis inträde och så. Vi hade super kul, de var rätt litet och sen var vi så många och sen kom ett annat gäng som hela klassen kände så vi var jätte många som verkligen hade super kul!!






Sen gick vi mot Bellas donken. Alltid lika skönt och komma in som vip när man är på donken med henne. Gratis käk och lyxtoa och först i kön! Love life!  Såna där småsaker som kan göra en så glad,haha! Hem och somnade direkt i soffan. Sen vaknade jag och Lisa vaknade också efter ett tag så vi låg och snacka ett långt tag innan vi gjorde nått.
Sen hämtade familjen mig runt 12 tiden. Vi åkte direkt till Fotografiska. Super fina bilder. Helt otroligt! Verkligen en se värdig het.

Nej nu ska jag äta skagen med tee med MAMMA !