Fredagens halva dag

Åkte bussen till gymnasiet och jag bara avskyr det. Har fått som heter folk skräck och jag känner mig väldigt glad över mig själv att jag klarade av det. En mycket bra steg för mig! Det är inte så farligt som det kanske låter.
Sen var jag och syrran i stallet. Marika red och det gick super bra. Sen har jg mina åsikter. Totalt hatar när andra rider på min häst. Ser så fult ut. Men jag känner dock nu att jag känner min häst bättre än vad min tränare gör och jag kände att det marika fick höra idag och de. Det har jag vetat länge. Men att bygga upp styrka och starkhet hos en häst kan ta tid och det gör det på Basse. Och framför allt när han har haft vila mitt i allt. Tycker dock att han är mycket starkare i kroppen nu än vad han var när jag köpte han :) Så det blir ju bara bättre och bättre.



Sen mot gymmet. Kändes som västa lekstugan där. Dissar Friskis och Svättis gymmet totalt. Kändes som en gympa sal. Nej urs. Jätte fint och så men när jag själv är så van med andra maskiner som är mycket bättre än det där. Då blir det DISS!



Nu ska jag färga syrrans hår. Sen blir det fixa middag och plugga. Sen kommer Marika och ska klippa sig.